چراغ بالا آیینه چیست ؟
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

چراغ بالا آینه چیست ؟ آیا تا به حال در مورد آن چیزی شنیده اید؟ آیا می دانید چراغ بالا آینه چیست؟ برای چی استفاده می شود ؟

در این مقاله قصد داریم در مورد چراغ بالا آینه و انواع آن ،کاربرد و اهمیت آنها با شما بحث کنیم.

از امروز افراد جامعه هر چه بیشتر به زیبایی و طراحی تزئینی توجه می کنند ، نورپردازی یکی از روشهای م ofثر در طراحی دکوراسیون است. افراد شروع به بررسی روشنایی کرده اند که این مهم در هنگام طراحی خانه ها و فضاها بسیار مهم است. هیوندای داده میشه.

از طریق استفاده و استفاده از نورها می توان زیبایی دکوراسیون را تحت تأثیر قرار داد.

اما برای استفاده از چراغ در طراحی تزئینی ، ابتدا باید بدانید که آینه بالای چراغ چیست؟ و اینکه کجا استفاده کنیم.

چراغ بالا آینه چیست ؟

نور بالای آینه همانطور که از نام آن پیداست به چراغهایی گفته می شود که در قسمت بالای آینه ها برای تولید نور و نور مناسب استفاده می شود. با استفاده از چراغ ها می توان در بخشهای مختلف مانند: حمام ، نور مناسب ایجاد کرد.

چراغ های آینه مانند چراغ های حیاط خلوت نه تنها باعث ایجاد نور و روشنایی در محیط می شوند بلکه به زیبایی محیط نیز کمک می کنند.

چراغ ها معمولاً مستطیل شکل و بسیار نازک هستند اما در ابعاد مختلف قابل تهیه هستند. بعضی از آنها کوچکتر و پهن تر و برخی دیگر نازک و بلندتر هستند که افراد می توانند این چراغ ها را با توجه به نیاز و سلیقه خود خریداری کنند.

[caption id="attachment_6430" align="alignnone" width="1000"]چراغ-بالا-آینه-ای چراغ-بالا-آینه-ای[/caption]

انواع چراغ های بالای آینه کدامند؟ چه کاربردی دارد؟

چراغ های آینه ای در انواع مختلف وجود دارد ، مانند چراغ های منطقه ای ، بعضی از آنها نور کمی دارند و از زیبایی بیشتری برخوردار هستند و برخی از آنها نور زیادی دارند. برخی از انواع چراغ های سقفی آینه عبارتند از:

چراغ های توالت

چراغ های توالت همانطور که از نام آن پیداست چراغ هایی هستند که در بالای آینه های سرویس بهداشتی قرار می گیرند و علاوه بر نور مناسب ، محیط مورد نظر را نیز زیبا می کنند. این نوع چراغ ها باید با فاصله حدود 15 تا 20 سانتی متر از آینه سرویس بهداشتی نصب شوند تا نور کافی فراهم شود.

با استفاده از چراغ توالت می توان قسمت های مختلف صورت را به خوبی در آینه مشاهده کرد. به عنوان مثال ، هنگام مسواک زدن ، می توانید دندان ها و داخل دهان را به وضوح ببینید.

این مقاله رانیز بخوانید: مضرات لامپ رشته ای و التهابی در یک نگاه 

چراغ های حمام

چراغ بالای آینه سرویس بهداشتی ، با توجه به نام آن ، نوری است که در حمام و معمولاً بالای آینه حمام استفاده می شود. با استفاده از چراغ های حمام ، نور داخل حمام مناسبتر می شود و کارهای متفاوتی که افراد در دستشویی انجام می دهند آسان می شود.

با کمک چراغ حمام می توانید کارهایی از قبیل: اصلاح صورت مردان ، شستن صورت ، کوتاه کردن موها و ... را انجام دهید.

برخی از انواع چراغ های حمام گرد و برخی مستطیل شکل هستند. برخی از این نوع چراغ ها دیواری و برخی دیگر سقفی هستند.

چراغ های آینه حمام را می توان در طرح های مختلف تهیه کرد.

چراغ LED چیست؟

LED مخفف دیود ساطع کننده نور است و به معنی دیود ساطع کننده نور است. برخی از چراغ های آینه فوق از فناوری LED استفاده می کنند که از LED برای روشنایی در چراغ های LED استفاده می کند. چراغ های LED مصرف برق کمی دارند اما در مقایسه با سایر لامپ ها و چراغ ها عمر و دوام بیشتری دارند. چراغ های LED امروزه در صنعت روشنایی جایگاه گسترده ای دارند و کاربردهای بسیاری دارند.

به عبارت دیگر ، امروزه لامپ های LED جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های رشته ای هستند . چراغ ال ای دی برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

 

چراغ ها را می توان از چه رنگ هایی تهیه کرد؟

چراغ های بالای آینه را می توان مانند چراغ های پارک در انواع رنگ های سفید ، زرد ، سبز ، قرمز ، آبی و ... تهیه کرد.

در مورد رنگ چراغ ها ، باید توجه داشت که اگر آینه های رنگی بالای چراغ ها تهیه کنید ، ممکن است به دلیل رنگ نور ، دچار خطای دید شوید. بنابراین برای تهیه چراغ سرویس بهداشتی ابتدا کاربرد و دلیل تهیه این چراغ را در نظر بگیرید و سپس رنگ آن را انتخاب کنید تا مشکلی نداشته باشید.

 

چراغ بالای آینه ، اگر برای چیزهای کوچک آماده شود . که در رنگ زرد و سفید است. اگر بخواهید از چراغ بالا آینه جهت تزیینی استفاده شود. می توانید از لامپ رنگی تهیه کنید.

مواد بدنه نور آینه چیست؟

بدنه لامپ از مواد مختلفی مانند پلاستیک ، شیشه یا فلز ساخته شده است. در نتیجه برای تهیه نور بالای آینه به ماده آن که از دوام و مقاومت کافی برخوردار است توجه کنید.

بدنه پلاستیکی بسیار مقاومی دارد. دارای ماندگاری طولانی می باشد. بدنه شیشه ای از بدنه پلاستیکی زیباتر است اما اگر ضربه بخورد ، به راحتی می شکند. بدنه فلزی لامپ معمولاً از جنس استنلس استیل ساخته شده است ک زنگ نمی زند ، اما اگر روی آن آب ریخته شود ، به سرعت لک می شود یا در صورت تماس با مواد شوینده قوی. وقتی قرار می گیرد ، تغییر رنگ می دهد.

در پایان این مقاله لازم به ذکر است که برای تهیه آینه بالای چراغ می توانید نکاتی را که در این مقاله ذکر شده در نظر بگیرید تا بتوانید از سایت کالای برق پارس نمایندگی پارس شعاع توس در تهران خرید کنید.

شما عزیزان جهت برای کسب اطلاعات با دیگر انواع محصولات روشنایی پارس شعاع توس عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی ما شوید.





:: برچسب‌ها: چراغ بالا آینه ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: